close

Ashley Tisdale (艾希莉) - Last Christmas (Single Version)
作詞:George Michael / 作曲:George Michael

Last christmas
去年的聖誕節
I gave you my heart
我把心給了你
But the very next day you gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year
今年
To save me from tears
我在淚水中力圖振作
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Last christmas
去年的聖誕節
I gave you my heart
我把心給了你
But the very next day you gave it away
但隔天你就將它丟棄
This year
今年
To save me from tears
我在淚水中力圖振作
I'll give it to someone
我會把心交給一個人
I'll give it to someone special
我會把心交給一個特別的人

Once bitten and twice shy
曾經受傷,不免心存畏懼
I keep my distance
我保持著距離
But you still catch my eye
但你依然吸引著我的目光
Tell me baby
告訴我,寶貝
Do you recognize me?
你認出我了嗎?
Well, it's been a year
已經過了一年
It doesn't surprise me
我並不驚訝
arrow
arrow
    全站熱搜

    媽媽寶寶團購樂 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()